Vicatjant us proposa un viatge de 10 nits, amb grup de màxim 10 persones, sortida des de Vic i acompanyant des d’orígen.
Un viatge etnogràfic per conèixer aquest país anomenat “la petita Àfrica” i algunes de les ètnies que encara existeixen. Farem una ruta per conèixer l’ètnia Dupa i els Mbororo. Unes comunitats que a dia d’avui, lluiten per conservar les seves costums i tradicions encestrals. Acabarem el viatge a Kribi i allà aprofitarem per conèixer el projecte d’INSOLAFRICA; una ONG liderada per dos Osonencs, establerts a Kribi des del 2009/2011. Un projecte dins l’àmbit sanitari, que amb els anys han aconseguit dotar de formació sanitària amb l’escola d’infermeria, cubrir necessitats mèdiques amb el centre mèdic i una materinitat per donar atenció a les dones en el procés d’embaràs i part.
És una ruta destinada a tot aquell qui li agradi o li interessi Àfrica, la seva gent, la cultura, l’aventura, la fotografia, que s’adapti a les circumstàncies del país i conèixer projectes solidaris.